8 juli 2017

8 juli 2017 - Luoyang, China

Vandaag zijn we met een minibus naar de vindplaats gegaan. We waren met 2 families. Eerst gingen we naar de vindplaats van Chao. Hij is gevonden onder een brug. Het was moeilijk de brug terug te vinden. Onder de brug kwamen heel veel brommertjes. Daarna gingen we naar de vindplaats van Lien. Het was recht tegen over het friendshiphotel. Het parkje was er nog half. In de andere helft wordt een metrostation gebouwd. De kinderen waren onder de indruk. Ook Lien. Daarna hebben we de oude stad bezocht. Hier waren souvenirs te vinden. De verkopers waren heel vriendelijk en zeker niet opdringerig. De Afrikaanse broer van Chao werd gevraagd voor een selfie. De buschauffeur had ook stiekem een foto genomen en doorgestuurd .

We namen de taxi terug naar het shoppingcenter om te gaan eten. Een lekker ijsje met fruit en voor Lien frietjes. Terug naar het hotel om te gaan zwemmen. Het is hier erg heet. Hier worden de straten continue bespoten met water. Een camion met water rijdt altijd op en af met een muziekje.

1. Mieke:
    8 juli 2017
    Dusblijkbaar een emotioneel dagje gehad. Jullie hebben mooie foto s genomen.
  2. Magda:
    9 juli 2017
    Emotioneel zeer zeker maar blij voor Lien dat deze plek nog bestaat en jullie die kunnen bezoeken.