15 juli 2017

15 juli 2017 - Yangshuo, China

Gisterenavond hadden we lekker gegeten. Het was een buffet met westers en Chinees eten. Na het eten hebben met de Nederlandse eigenares gepraat. Zij hebben zelf een Ethiopisch kind geadopteerd. Dus ze waren blij om Robel te zien. Ze hebben de b&b verkocht om terug naar Nederland te gaan zodat de oudste met het zesde leerjaar kan starten. Hier gingen ze van half acht tot acht uur naar school. Tijdens de middag kunnen ze op school slapen. Om 9 uur 's morgens is de ganse groep vertrokken voor een tocht met een bamboevlot. Wij hadden nu het zwembad voor ons alleen. Zalig wat een rust. Het ontbijt was heel lekker. Het is allemaal meer westers. Het is ook fijn om Nederlands te horen. 90% van de gasten zijn Nederlanders met hun adoptiekinderen. We zijn in de ochtend gaan wandelen maar het was snel te heet. Het is hier 34 graden. Maar heel vochtig 60% tot 95%. Ik ben de wandeling opnieuw gaan doen want hier zijn prachtige libellen. Ik kwam een groepje Chinese tieners tegen die een fotoshoot deden. Dat doen de chinezen zeer graag foto's trekken van mekaar in fotomodellen poses. Vanavond gaan we met de ganse groep naar een lichtshow.