13 juli 2017

13 juli 2017 - Ping'an, China

Om half zes verzamelden enkele mensen voor een wandeling om de zon te zien op te komen. Ze hadden geen opgaande zon gezien.  Maar het was een heel fijne wandeling geweest.  2 meisjes zijn meegeweest. Om 9 uur zat iedereen aan het ontbijt. Ze hadden erg hun best gedaan. Er waren pannenkoeken, toast, omelet, spek. De kinderen hebben alles op gegeten. Om half tien verzamelden een aantal mensen om de ochtendwandeling opnieuw te doen. Nu waren Lien en ik ook van de partij. Het begon met een stevige klim met ongelijke trappen. Het uitzicht is zo mooi. Onbeschrijfelijk! Je krijgt er niet genoeg van om rond te kijken en door de rijstvelden te lopen. Boven op de top was er een bar. Vanmiddag zijn we met ons drieën gaan eten in een lokaal restaurant. Na de bestelling kwam de serveerster zich excuseren dat het 10 minuten zou duren. Het was heel lekker. Ondertussen kwam er een jongetje langs met zijn lerares Engels en vertelde hij zijn verhaal in het Engels. Super schattig!